Sorry :/

ber om ursäkt för dålig uppdatering. Har haft lite att göra så att säga :)

Börjat hjälpa lilla Annika att rida Hennes fina pålle Labero två dagar i veckan nu iaf :) As kuligt, så d blir ridning tre dagar i veckan för mig å körning på det :D Najjs.
Måste även påpeka att nu när jag slutat att inte äta lika mkt onyttigt länger mår jag mkt mkt bättre. Mindre deppressioner å piggare osv :) sweeeeet !

Nu sitter jag i skolan i omklädningsrummet med malin å jull å tjötar liiiite å dunkar musik (a) snart är de samäll som gäller. Sen tyska sen hem ! hem å träääna, sen stallet sen pojkväään <3




tänk som man har sett ut... Gabbiiih bjuder!


ciiiao bella !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0