skillnad från 2011

ja har insett att jag har blivit mkt mer noggrann med kläder  å sånt sen 2011 :o

år 2011:

skulle aldrig dra på mig skjorta till skolan
hade aldrig jeans d va d värsta jag visste
bet på naglarna å hade aldrig nagellack
hade aldrig smycken
kunde aldrig gå i typ ett snyggt linne utan att ha ngt över
hade mest tjocka tröjor å tights.
gick nästan bara isvart å vitt.
i slutet av 2011 hände d ngt :o

började handla massa kläder sånt JAG tycker e snyggt. Sen att man kanske inte har snyggaste kroppen d strunta jag i.

Nu äger jag hur mkt skjortor som helst
har på mig jenas fast d är obekvämt.
filar å nagkarna , biter inte å har nagellack
har smycken varje dag.
ïbland går jagbara i ett nice linne om d e varmt.
tjocka tröjor har jag nästan aldrig längre..
vågar ha mer färger.
d e bara en sak jag måste få bort å de e mitt hårfärgsberoende. färgar håret nästan varje månad eller var tredje aaaao ! inte bra ;)


'

2011... kort hååår tjock tröja haha ...



ngt längre hår å min älskade rosa skjorta <3



ciiao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0