Om det hade vart annorlunda..

Hade jag fått en vecka till att fundera över vårt beslut så hade du funnits nu.
hade jag fått bestämma hade jag  kallat dig Nathalie eller Mikaela som min käraste syster. Rättare sagt jag ska kalla dig Mikaela. Ett tecken på saknad, nyfikenhet, ledsamhet. Önskar det hade vart annorlunda, för jag har krossat dina drömmar, våra drömmar. Jag känner mig hemsk har en stor skam i hela kroppen. Trodde det skulle va lättast såhär men det är det inte. Jag kommer aldrig kunna släppa det. Det var fel gjort, varför e jag inte stark som alla andra som klarar av detta?
Du kan säga vad du vill, jag vet att jag är starkare nu. Du har sårat mig men jag är starkare nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0