helpppp

gud känner verkligen att jag måste ändra min blogg :o nu design osv. Om ni läsare har ngn ide' på hur jag kan göra min blogg bättre så hojjta till ;D

börjar längta som fan till feburari nu! vill att det ska bli de nunuu !

Höjdpunkterna är såklart
1. jag fyller 18 !!!!!
2. Scandinavium !!!!!!!!!!!
3. ett steg närmare mitt körkort !
4. mer sommarjobb alternativ eftersom jag fyltt 18

å på tal om jobb så är d snart dgas att skicka in massa cv ! ska skicka lite överallt på olika matställen å framförallt på bruket i edet ;D tjäna som fan ;D

idag har jag vart i kungälv övningskört dessutom ör 7.e gången ! går jäkligt bra ;D hoppas på körkort t sommarn ;D iallafall så köpte vi lucern t p.b som typ extra foder, eftersom han inte får äta betfor å sånt för hans fång fick d bli lucern ;D love my ponyyyyyyyy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0