<33

Hänt saker som jag inte valt själv ska hända. Jag överreagerade jag vet, men tanken på att förlora dig klarar jag inte ens att tänka. Nu vet jag vad du vill, jag vet vad jag vill. Vi är båda överens. Dags att ta nya tag och vara stark, försöka på nytt. Bara jag får behålla dig så gör jag allt det vet du. Dags att kämpa dag ut och dag in för att ha kvar dig. Jag älskar dig <3

Jaa måste lägga upp en bild på en tårta jag gjorde till älsklings kelly <3



trodde aldrig jag skulle fixa det men det gjorde jag :)

Nu vet jag vad jag går för och ska kämpa för det resten av livet. Matlagning/ konditori.
Konst, kärlek, omsorg det är det, det handlar om.

Ciaaao bella !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0