My Darliing

Kelly Wessling (L'

Vet att jag inte har vart hos er så mkt nu det senaste.. Det tycker jag med är tråkigt men det finns anledningar t detta. Jag har så mkt att göra nu för tiden. Håller på med mina betyg i skolan, körkort å hästar å fan vet allt. Plus att jag inte har haft det så lätt nu det senaste. Har inte mått så bra. Jag ska bättra mig.

Du är den bästaste vännen i mitt liv. Vi har alltid så jävla skoj tillsammans. Glömmer dig aldrig, kommer aldrig lämna dig. Vart jag än flyttar i framtiden, vart jag än börjar jobba så ska du veta att jag inte tänker strunta i dig. Kanske inte kommer hinna umgås så mycket men vi får ta vara på tiden. Plus det är långt kvar tills jag ens ska börja planera jobb å att flytta åså. So don't worry. Man överger inte sin vän man har haft i många många år det är inte min stil. Du och jag till graven gumman, finns alltid för dig!

Love you ! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärlek till dig gumman!<3

Älskar dig!<3<3

2012-02-03 @ 12:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0